ZAMÓW DO 10:00, A PACZKĘ NADAMY JESZCZE DZISIAJ | WYKORZYSTAJ RABAT 5% NA PIERWSZY ZAKUP
ZAMÓW DO 10:00, A PACZKĘ NADAMY JESZCZE DZISIAJ | WYKORZYSTAJ RABAT 5% NA PIERWSZY ZAKUP
Jeśli w Twoim koszyku zakupowym znajdą się produkty na kwotę 200zł lub więcej, tą przesyłkę wyślemy GRATIS! Do wyboru otrzymasz dostawę Kurierem DPD, Inpost lub Paczkomatem.
Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku, do godziny 10:00 nadajemy jeszcze tego samego dnia (pod warunkiem uprzedniego otrzymania wpłaty lub wyboru płatności przy odbiorze).
To tej godzinie zamówienia realizujemy w przeciągu 24 godzin (od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie), jest to czas jaki rezerwujemy sobie na przygotowanie przesyłki i nadanie jej u przewoźnika.
1. Przesyłka kurierem DPD - koszt 16 zł / czas dostawy 1 dzień roboczy
2. Przesyłka kurierem DPD płatność przy odbiorze - koszt 17 zł / czas dostawy 1 dzień roboczy
3. Paczkomat InPost - koszt 11 zł / czas dostawy 1-2 dni robocze
4. Paczkomat InPost pobranie - koszt 20 zł / czas dostawy 1-2 dni robocze
5. Przesyłka kurierem Inpost - koszt 16 zł / czas dostawy 1 dzień roboczy
6. Przesyłka kurierem Inpost płatność przy odbiorze - koszt 17 zł / czas dostawy 1 dzień roboczy
7. Przesyłka zagraniczna - do krajów Unii europejskiej (cena wysyłki kurierem DPD na terenie UE to 65 zł)
(Wszystkie wysyłane paczki są ubezpieczone)
Kurierzy DPD dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku, najczęściej w godzinach 10.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora. W przypadku nieobecności Klienta, mogą skontaktować się telefonicznie i ustalają ponowny dogodny termin odbioru.
Uwaga - nie mamy możliwości przekazania informacji od Klienta, o konieczności wcześniejszego kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem paczki przez kuriera.
Dostawa do wybranego paczkomatu InPost realizowana jest w dni robocze. O nadejściu przesyłki Klient zostanie powiadomiony specjalnym SMSem oraz e-mailem.
Poniżej udostępnimy adresy przewoźników z których korzystamy. W celu sprawdzenia przesyłki, proszę przejść na stronę przewoźnika i wkleić numer nadania, który otrzymali Państwo od nas w mailu.
1. DPD - https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
2. InPost - https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke