Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty odbioru towaru.
Jak zareklamować produkt:
1. Wyślij do nas maila, na adres sklep@brytyjka.pl w tytule wiadomości wpisując „REKLAMACJA”. W treści krótko opisz zaistniałą sytuację.
2. W odpowiedzi otrzymasz od Nas formularz reklamacyjny, oraz adres gdzie odesłać towar. Formularz wydrukuj i dokładnie wypełnij. Jest to jedyny niezbędny dokument do przyjęcia reklamacji. (Jeśli nie masz możliwości wydruku formularza reklamacyjnego możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza).
3. Reklamacje rozpatrywane są max. w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
4. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Tobie równowartość ceny produktu i koszty przesyłki.
Pamiętaj:
- Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt. Towar możesz odesłać do nas poprzez Pocztę Polską, dowolnym Kurierem lub Paczkomatem (nasz paczkomat numer SWN03M, ul. Połczyńska 20A).
- Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
Adres do wysyłki reklamacji:
Sklep internetowy, Aleksandra Kwiatkowska, osiedle Chrobrego 6, 78-300 Świdwin
Zwroty i reklamacje przyjmujemy także poprzez paczkomat numer SWN03M, ul. Połczyńska 20A