W PONIŻSZYCH SPRAWACH PROSIMY O KONTAKT:

sklep@brytyjka.pl
tel: 883 866 333

ZWROT LUB WYMIANA? TO PROSTE

Nie obawiaj się jeżeli kupiłaś(eś) rzecz w nieodpowiednim rozmiarze lub odcieniu. W Naszym sklepie, masz  prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki.

 

Przeczytaj, jak oddać lub wymienić produkt:

 

1. Pobierz formularz zwrotu : link do formularza
Jeśli nie możesz tego zrobić napisz do nas maila (na na adres sklep@brytyjka.pl) o temacie ZWROT lub WYMIANA - w odpowiedzi prześlemy formularz zwrotu oraz adres do odesłania produktu. Nie ma konieczności podawania powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację – może okazać się przydatna przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.

2. Wydrukuj, wypełnij i podpisz formularz. (Jeśli nie masz możliwości wydruku formularza możesz również własnoręcznie wypisać zwrot wzorując się na treści formularza).

3. Do paczki z odsyłanym produktem włóż:
- podpisany formularz
- paragon

- produkt (w stanie bez śladów użytkowania)

4. Zwrot odeślij do nas poprzez Pocztę Polską, dowolnym Kurierem, paczkomatem, adres to:

Sklep internetowy, Aleksandra Kwiatkowska, osiedle Chrobrego 6, 78-300 Świdwin

lub Paczkomatem numer SWN03M, ul. Połczyńska 20A, tel 883866333

Zwracany lub wymieniany produkt odsyłasz na swój koszt.

5. Zwrotu wpłaty dokonamy przelewem bankowym w przeciągu 5 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu.

REKLAMACJE

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty odbioru towaru.

Jak zareklamować produkt:

1. Wyślij do nas maila, na adres sklep@brytyjka.pl w tytule wiadomości wpisując „REKLAMACJA”. W treści krótko opisz zaistniałą sytuację.

2. W odpowiedzi otrzymasz od Nas formularz reklamacyjny, oraz adres gdzie odesłać towar. Formularz wydrukuj i dokładnie wypełnij. Jest to jedyny niezbędny dokument do przyjęcia reklamacji. (Jeśli nie masz możliwości wydruku formularza reklamacyjnego możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza).

3. Reklamacje rozpatrywane są max. w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

4. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Tobie równowartość ceny produktu i koszty przesyłki.

Pamiętaj:

- Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt. Towar możesz odesłać do nas poprzez Pocztę Polską, dowolnym Kurierem lub Paczkomatem (nasz paczkomat numer SWN03M, ul. Połczyńska 20A).

- Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

Adres do wysyłki reklamacji:

Sklep internetowy, Aleksandra Kwiatkowska, osiedle Chrobrego 6, 78-300 Świdwin

Zwroty i reklamacje przyjmujemy także poprzez paczkomat numer SWN03M, ul. Połczyńska 20A